vrijdag 21 januari 2011

Tentoonstelling Vicky Gruyters "Ulysse"

Tentoonstelling "Ulysse"
Jij bent aanwezig · Delen · Openbaar evenement

Tijd
vrijdag 21 januari om 20:00 - 20 februari om 18:00
Locatie De Markthallen, Herk-de-Stad
Gemaakt door:
Vicky Gruyters
Meer informatie VICKY GRUYTERS

"ULYSSE"


Openingsuren tentoonstelling

Weekdagen van 14 tot 17 uur
Zondag 14 tot 18 uur
Gesloten op vrijdag en zaterdag

Vernissage vrijdag 21 januari 2011om 20 uur


Introductie door Mevr. Lut Maris,
kunstgalerij “De Mijlpaal”
Heusden-Zolder


Zondag 20 februari finissage (14-18 uur)

--> Het was raar na zo lange tijd terug een tentoonstelling te gaan bezoeken. Het verbaasde me ten zeerste, dat we er dezelfde mensen als jaren geleden tegen kwamen.
Mensen waarmee ik fotografie heb gestudeerd of die ik via dit medium kende, oud-leerkrachten van
David, oud-medestudenten van David. Dat waren dan weer de etsers en kunstschilders.
Het is frappant hoe dezelfde mensen in de kunstkringen blijven vertoeven. Omdat kunst hun passie is.

David zei me dat de getoonde werken uitermate goed zijn. Persoonlijk ken ik echter niets van grafiek en van etsen. Voor mij is het moeilijk om mijn mening te geven over dingen waarvan ik niets ken.
Vond ik het mooi? Zelfs dat weet ik niet.

Er waren voor mij 2 werken die boven alles uit toornden. Dat waren echter werken waarin fotografie d.m.v. het gebruik van oude technieken was verwerkt. Je ziet dat ik steeds weer naar hetzelfde medium grijp, terwijl ik weet dat ik wat meer variatie in mijn interesses zou moeten brengen.

Mijn grootste passie naast fotografie is het lezen van Engels- en Duitstalige kinderliteratuur. Wat Muzische Vormgeving betreft, werk ik wel aan een meer uitgebreid 'oeuvre'.

Photobucket
http://www.myriamgevaert.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten