maandag 24 januari 2011

Kunstkring Alkarte

David en ik werden gevraagd om toe te treden tot de Kunstkring Alkarte in Alken. We moeten beiden ons werk digitaal presenteren om effectief toegelaten te worden. Vanaf dan gaan we actief deelnemen aan het kunstleven in en buiten Alken. Nieuwe werken maken en deze tentoonstellen.

David zal zijn grafiek, schilderijen, tekeningen en illustraties tentoonstellen en voor mij wordt het dan uiteraard mijn fotografie.

Photobucket
Op deze foto leest Floran een artikel in de Humo over zijn mama: "de 10 succesvolste dikkerds aller tijden". Vastleggenswaardig ;)

Héérlijk.

Ik ga ook iets nieuws opzetten. Namelijk een webshop met kinderkleding, gadgets, tafeltenten en nog allerhande hebbedingetjes. Het is helemaal van deze tijd, dus waarom ik niet?

Nu nog de tijd vinden om aan mijn nieuwe site te werken.

Eerst www.linkerpoot.be vernieuwen en dan beginnen aan www.soundsfishy.be.
En naaien maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten