maandag 23 mei 2011

Kunstkring Alkarte: muzikanten gezocht en tips gevraagd.

Vandaag onze eerste vergadering als nieuwe volwaardige leden van de kunstkring Alkarte bijgewoond.

Op de agenda stonden de evaluatie van onze voorjaarstentoonstelling, de voorbereiding van het jaarlijks evenement "Wie deuj kuns - kunst aan de kapel van Wideux " en een kleine brainstorm wat betreft de jaarlijkse tentoonstelling in galerij Alkarte in Alken.

Er zijn een aantal heel leuke ideeën uit ontsproten.

David en ik gaan actief op zoek naar enkele muzikanten die eventueel op onze nocturne zouden willen spelen het laatste weekend van januari 2012.

Wat Wideux betreft (laatste weekend van augustus), ga ikzelf ga eens kijken of ik een beetje voor kinderopvang/entertainment kan zorgen, want het is de bedoeling dat de leden creatief met kunst gaan bezig zijn en zeg nu zelf, ik kan daar maar moeilijk met mijn laptopje gaan zitten.

Photobucket

ALLE tips over wat ik kan doen met kinderen zijn welkom. Ik zoek nog iemand die kindergrime doet (heb al iemand in gedachten), ik denk aan vingerverf, stempels, waterverf, ecoline, schaar, lijm, behang, plakkertjes.. maar ik ben er zeker van dat mensen me nog op meer ideeën kunnen brengen.
Het is maar eenmalig, maar ik moet me toch ook kunnen nuttig maken. En als leerkracht lager onderwijs/fotograaf/muzisch begaan persoon zie ik zoiets wel zitten.

Dus bij deze, uw feedback is van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten