maandag 16 mei 2011

Bellydance fusion show

Nefertari en haar leerlingen presenteren
Bellydance fusion show

Photobucket

Door haar brede interesses voor andere culturen en dansstijlen heeft Line Closset of beter gekend als Nefertari een eigen stijl ontwikkeld. Deze keer heeft ze een prachtige locatie gevonden om voor het eerst een uur durende show te tonen waar je verschillende dansstijlen zoals tango, Indische dans, flamenco kan zien gemixed met buikdans. Ook heeft ze deze keer samengewerkt met artiesten zoals Frank Mercado (los callejeros), hilde declerck (miss jagger) en de meisjes van oersprong!
Elke dans is dan ook op te vatten als een nieuw personage in een muzikaal draaiboek. Met behulp van haar eigen kostuumontwerpen verzorgt ze elke show tot in het kleinste detail!

2 shows:
Donderdag 19 mei 21u30-22u30 (deuren 21u)
Vrijdag 20 mei 21u - 22u ( deuren 20.30u)

@ Anatomisch Theater
Minderbroederstraat 50, 3000 Leuven



meer info: www.nefertaribellydance.be

Ik wist niet goed wat te verwachten bij een dergelijke voorstelling. Zelf heb ik nog nooit een buikdansvoorstelling bijgewoond en als ik Sandrine Lambert niet had ontmoet, was het er waarschijnlijk ook nooit van gekomen.
Wat ik gezien heb overtrof al mijn verwachtingen. Nefertari en haar leerlingen hebben een uitmuntende schow gebracht. Flamenco meets Bellydance, desert dance, veil dance en zelfs een stukje tango. De hele dansvoorstelling zag ik vrouwen bewegingen doen, waarvan ik niet eens wist dat je die met je lichaam kon doen. Hun gezichten straalden passie en concentratie uit. Totale beheersing van hun lichamen.
Geweldig. Bravo!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten